Saturday, August 31, 2013

31.0gos.2o13 "Dataran Merdeka"

Pukul 5pagi, aku sudah bgn dan menyiapkan ank-anak aku utk ke Dataran Merdeka,KL..
smpi diKL, parking kereta kol 6.30pg smpi...
mula-mula, ingat nk g breakfst kt sini..


dekat KTM, masyallah... ramainyer abg-abg polis n askar.. full..
kami pun menapak ke DAYABUMI.. kedai mamak bwh tu sebaik xramai org sgt..
oklah... :)



kol7.15pg kami dh bergerak keDataran, Masya'allah.. ramainyer umat m'nusia...
umur aku sekarang, 28tahun. seumur hidup aku xpnh jejak n xpernah terpikir nk pergi Dataran utk sambutan Merdeka.. selalu tgk kt TV jer..
Tapi, bila ada anak ni... klu boleh nk buat yg terbaek utk mereka.. hayati apa itu kemerdekaan...


  


abg wildan di kelilingi Rejimen Askar Melayu..


ini budak femes betul.... ramai plk yg amik gmbr minah ni.. :)

Alhamdulilah, selesai semua.. kami pun pulang dengan jln yg xberapa nk jem sgt.. bolehlah tp tol LDP free... yahooo..!!
Bersyukur sgt2 sb aku dilahirkan ditanah Melayu, bumi Malaysia..
alhamdulilah bersyukur sgt2,....
apa2pun, WE LOVE MALAYSIA..!!

No comments:

Post a Comment